Dagens ridpass

Idag fick Next nya skor. Sen red jag dressyr på han i förbeteshagen, han gick så jävla bra från första början alltså! Detta var nog det bästa passet jag någonsin har ridit på honom! :D Han har blivit så himla fin så man nästan blir tårögd. :') Jobbade mycket i traven, red utan stigbyglar och sånt. I galoppen gjorde jag några galoppombyten. Sen provade jag att göra en halt från galopp och han tvärbromsa och jag behövde typ inte ta något i tyglarna! :D Sen gjorde jag lite ryggningar och lite skänkelvikningar också! :) Imorgon är det barbackalektion som uppvärmning och sen privatlektion efter. Imorgon efter stallet så ska vi åka till hööks och köpa 2 damasker till, till hans bakben! :D Han kommer bli så himla snygg på Björneröd så det är inte klokt! :D

Bild från förra sommaren i Herkulesbacken när vi hade konditionsträning. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

sv: aaw va gullig du är! de värmer :') Next är väldigt glad att han fick komma till dig, de kan jag lova! ♥

2012-06-16 @ 12:49:41
URL: http://moonjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0