Härligt väder!

Spöregnar ute och snart ska jag åka ut till Next. Ska försöka komma ut på en liten tur men regnar det för mycket får han vila, annars kommer han ändå inte vilja gå eller så kommer han gå skänkelvikningar och allt sånt bara för att slippa få regnet i ansiktet. ;) Jag som hade tänkt ta med kameran ut och fota lite snygga bilder på honom men vädret tillåter inte det tyvärr...jag tycker verkligen inte som det känns som sommarlov just nu! Regnet har öst ner sen jag fick sommarlov varje dag, så det känns ju inte direkt som det kommer bli något härligt sommarlov i år tyvärr. Men iallafall så är det exakt 14 dagar kvar till Björneröd alltså bara 2 veckor!!! :D Men om det ska hålla på och regna såhär så kommer det ju inte vara speciellt kul på Björneröd heller så vi får hoppas detta äckliga väder går över snart! :) På min iPhone står det iallafall att det ska bli strålande sol på tisdag och 17+. :)



Söte<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Har sagt det så många gånger innan men du och Next är såååå fina tillsammans!!

Hoppas vi träffas när du är uppe på Björneröd! :D<3

2012-06-10 @ 14:50:59
URL: http://www.holys.devote.se
Postat av: johanna ♥

håller med Emma, ni är verkligen jätte fina ihop!

jag längtar galet till Björneröd, de kommer bli så kul! :D ♥

2012-06-14 @ 07:04:30
URL: http://moonjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0