Vad händer imorgon?! :D

Jo, imorgon bär det nämligen av till Björneröd! Gud så jag har längtat alltså! Ska bli dunder superkul! Nu på eftermiddag har jag och pappa varit och handlat massa godis jag ska ha med mig och jag köpte 2 stora drickor, 2 stora Marabou chokladkakor, en stor godispåse med massvis med godis, en chipspåse & en påse med stjärnor, det är typ som chips men godare! :D Mamma har stuckat foten riktigt illa, hon gjorde det igår kväll och kan knappt stödja på benet så imorgon kan jag inte fixa Next som jag ville :/ Jag ville ju duscha han och sånt men det kan jag inte göra själv för han står verkligen inte stilla...men jaja, jag får borsta han extra noga istället. :) Vi åker runt 1 tiden dit. Ylva ska åka i våran bil också så då får jag iallafall lite roligt sällskap! :D Jag är så taggad inför att hoppa terrängbanan på Björneröd och om Next bara visste att han skulle få göra det så tror jag han är mer förväntansfull än mig hahah xD Får se om jag hinner göra några tidsinställda inlägg!
Du är min ögonsten och du är den finaste ögonstenen man någonsin kan få<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0