Dagens ridpass

Idag var jag & Next ute på långritt! Vi har hittat minst 7 nya ridstigar som jag aldrig har vetat om fanns förut och på denna långritten har vi både hoppat över åar, stockar + ridit vilse på cupen hahah! Jag visste seriöst inte vart vi va, så jag tänkte om ja släpper Next på långa tyglar och låter han visa vägen hem så kanske han hittar och jag gjorde ett bra val! Tack älskade Next, utan dig hade vi nog fått sova i skogen inatt...xD Har även klättrat mycket i uppförsbackar och jobbat muskler, han gick jättefint i form uppför, han brukar alltid vara lite envis i uppförsbackar eftersom att det blir mycket jobbigare att gå i form uppför men idag gick det super! Travade även i form uppför vissa det tyckte han var jobbigt! ^^ Jag red även till Willys men han hahah! Vi red dit och vände. ;)

Kan också berätta att jag har anmält mig och Next till en Utbildningshoppning den 6 april! :)
Hoppas det går bra hehe! ^^

Älskade Next, du betyder mest! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0